MItől válik személyessé a chatbot
Benkő Bence

Benkő Bence

Mitől válik igazán személyessé a felhasználói élmény a chatboton belül?

Hogyan küszöböljük ki, hogy a messenger chatbottal folytatott beszélgetés ne legyen személytelen a felhasználók számára? A válasz egyszerű: úgy, hogy személyessé tesszük (wow, nem gondoltad volna, mi? 😉 )

Ennek a legegyszerűbb, de igazán hatékony módja, ha a robot a beszélgetés elején megkérdezi, milyen néven szólíthatja az érdeklődőt. Ha a látogató azt írja be, hogy “Királyom”, akkor a chatbot a beszélgetés végéig így fogja szólítani – nem mondjuk “kedves látogatónak”, ami valljuk be, eléggé rideg.

Minden, amit a chatbotban csinál egy érdeklődő, lekövethető. Ha mondjuk bringát keres, rárakunk egy “címkét” a felhasználóra (Manychaten belül Tag-nek hívják), ami alapján újra ajánlhatunk neki automatikusan, szegmentáltan. “Szia, láttuk, hogy kerestél bicikliket, szeretnéd látni a legújabb modelleket?”

Olyan, mintha egy szupermarketben segítene egy eladó a termékválasztásban! Ráadásul egy boltban nem biztos, hogy tudják a nevünket, szóval 1:0 a chatbot javára!

Később, amikor a meglévő feliratkozóknak szeretnénk küldeni egy szponzorált üzenet kampányt, tudjuk használni a korábban szegmentált Messenger listánkat, és célzottan azoknak az embereknek küldjük az ajánlatot, akik az abban foglalt termék után korábban érdeklődtek. Tiszta varázslat az egész. 

A chatrobot tudja a nevünket, az igényeinket, és felkeres, ha van egy frankó ajánlata. 

Ezután ki mondaná azt, hogy a messenger botegy személytelen rendszer?

Felkeltettük az érdeklődésedet? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és tudj meg még többet a chatbotokról!

Ezeket a chatbotos cikkeket lehet érdemes még elolvasnod...

Uncategorized

A Messenger Chatbot az eszköz, nem a cél

A Messenger chatbot készítéséhez és az ahhoz tartozó szuper eredményekért egy webshopnak rendelkeznie kell a megfelelő alapokkal. Akkor érdemes chatbotban gondolkodni, ha már van egy

Uncategorized

5+1 nyomós érv a chatbot készítés mellett

Kis túlzással, egy Révai lexikont is megtöltenénk az érvekkel, amik miatt érdemes egy webáruháznak chatbotot ützemeltetni. Ebben a posztban összeszedtük ezek közül az 5 legfontosabbat.

Uncategorized

Megszűnhetnek munkahelyek a chatbotok miatt?

A technofóbia, vagyis a modern technikától való félelem főleg a robotizáció kapcsán szokott felmerülni. A chatbotok esetében fontosnak tartjuk beszélni egy kicsit az esetleges ellenérzésekről.

Uncategorized

Anno e-mail hírlevél, 2020-ban chatbotok

A tartalommarketing, a hirdetéskezelés, a sales funnel, és igen, a chatbot is “csak” egy eszköz. Bár a formátum zsenialitását nem akarjuk és nem is tudnánk

Uncategorized

Mennyire idegesítő egy chatbottal beszélgetni?

A messenger chatbottal folytatott beszélgetés, még ha tökéletesre hangolt, akkor is automatizált, és igen, egy robottal kell beszélgetnie a vevőnek. A helyzet az, hogy a