Hogyan küszöböljük ki, hogy a messenger chatbottal folytatott beszélgetés ne legyen személytelen a felhasználók számára? A válasz egyszerű: úgy, hogy személyessé tesszük (wow, nem gondoltad volna, mi? 😉 )
Ennek a legegyszerűbb, de igazán hatékony módja, ha a robot a beszélgetés elején megkérdezi, milyen néven szólíthatja az érdeklődőt. Ha a látogató azt írja be, hogy “Királyom”, akkor a chatbot a beszélgetés végéig így fogja szólítani – nem mondjuk “kedves látogatónak”, ami valljuk be, eléggé rideg.
Minden, amit a chatbotban csinál egy érdeklődő, lekövethető. Ha mondjuk bringát keres, rárakunk egy “címkét” a felhasználóra (Manychaten belül Tag-nek hívják), ami alapján újra ajánlhatunk neki automatikusan, szegmentáltan. “Szia, láttuk, hogy kerestél bicikliket, szeretnéd látni a legújabb modelleket?”
Olyan, mintha egy szupermarketben segítene egy eladó a termékválasztásban! Ráadásul egy boltban nem biztos, hogy tudják a nevünket, szóval 1:0 a chatbot javára!
Később, amikor a meglévő feliratkozóknak szeretnénk küldeni egy szponzorált üzenet kampányt, tudjuk használni a korábban szegmentált Messenger listánkat, és célzottan azoknak az embereknek küldjük az ajánlatot, akik az abban foglalt termék után korábban érdeklődtek. Tiszta varázslat az egész.
A chatrobot tudja a nevünket, az igényeinket, és felkeres, ha van egy frankó ajánlata.
Ezután ki mondaná azt, hogy a messenger botegy személytelen rendszer?
Felkeltettük az érdeklődésedet? Vedd fel velünk a kapcsolatot, és tudj meg még többet a chatbotokról!