Chatbot készítés, technofóbia
Benkő Bence

Benkő Bence

Megszűnhetnek munkahelyek a chatbotok miatt?

A technofóbia, vagyis a modern technikától való félelem főleg a robotizáció kapcsán szokott felmerülni. A chatbotok esetében fontosnak tartjuk beszélni egy kicsit az esetleges ellenérzésekről.

A kérdés röviden így hangozhat: mennyire váltható fel a humán erőforrás, az ügyfélszolgálatos munkaerő? Nos, kedves Chatbee követők, úgy gondoljuk, még nem jött el az idő, hogy robotok által irányítható legyen egy cég ügyvitele, vagy hogy a messenger robotok miatt feleslegessé válhatnak bizonyos munkakörök betöltése.

Fontos leszögezni, hogy egy chatbotnak nem feladata kiváltani teljesen az ügyfélszolgálatot, az értékesítői munkakört vagy az adminisztratív pozíciókat. Legalábbis KKV szinten nem. A chatbot csak segíti ezeket. A kettő között jelentős különbség van!

2020-ban a chatbotok fő szerepe, hogy az eladást, a marketinget és az ügyfélszolgálatot támogassa: előkészíti az érdeklődőt a vásárlásra, ami után egy telefonos megkeresés esetén hatványozottan könnyebb dolga lesz a sales managernek.

Az ügyfélszolgálati teendőket nem szüntetik meg a chatbotok teljesen, hanem segítenek kategorizálni és kiszűrni a komolytalan érdeklődőket, a potenciális vevőket pedig meggyőzik, hogy jó helyen járnak, és érdemes az adott cégnek bizalmat szavazni. Az ismétlő kérdésekre pedig egy chatbot is boldogan tud válaszolni természetesen.

Ha még többet szeretnél megtudni a chatbotok nyújtotta lehetőségekről, ne habozz: vedd fel a kapcsolatot velünk!

Ezeket a chatbotos cikkeket lehet érdemes még elolvasnod...

Uncategorized

A Messenger Chatbot az eszköz, nem a cél

A Messenger chatbot készítéséhez és az ahhoz tartozó szuper eredményekért egy webshopnak rendelkeznie kell a megfelelő alapokkal. Akkor érdemes chatbotban gondolkodni, ha már van egy

Uncategorized

5+1 nyomós érv a chatbot készítés mellett

Kis túlzással, egy Révai lexikont is megtöltenénk az érvekkel, amik miatt érdemes egy webáruháznak chatbotot ützemeltetni. Ebben a posztban összeszedtük ezek közül az 5 legfontosabbat.

Uncategorized

Megszűnhetnek munkahelyek a chatbotok miatt?

A technofóbia, vagyis a modern technikától való félelem főleg a robotizáció kapcsán szokott felmerülni. A chatbotok esetében fontosnak tartjuk beszélni egy kicsit az esetleges ellenérzésekről.

Uncategorized

Anno e-mail hírlevél, 2020-ban chatbotok

A tartalommarketing, a hirdetéskezelés, a sales funnel, és igen, a chatbot is “csak” egy eszköz. Bár a formátum zsenialitását nem akarjuk és nem is tudnánk

Uncategorized

Mennyire idegesítő egy chatbottal beszélgetni?

A messenger chatbottal folytatott beszélgetés, még ha tökéletesre hangolt, akkor is automatizált, és igen, egy robottal kell beszélgetnie a vevőnek. A helyzet az, hogy a