Anno hírlevél, most chatbotok
Benkő Bence

Benkő Bence

Anno e-mail hírlevél, 2020-ban chatbotok

A tartalommarketing, a hirdetéskezelés, a sales funnel, és igen, a chatbot is “csak” egy eszköz. Bár a formátum zsenialitását nem akarjuk és nem is tudnánk megkérdőjelezni, a megvalósítás minőségétől válik igazán a vevőszerzés nagyágyújává. Olyan ez, mint egy zongora: ha laikus használja, biztos, hogy az eredmény fülsértő lesz, de ha profi nyúl hozzá, elkápráztat a játékával.

A legtöbbször nem kifejezetten egy chatbotra vágynak az ügyfeleink, hanem az általa nyújtott stratégiára, a többlépcsős rendszerre. Egy kiszámíthatóan megtérülő, és folyamatosan dolgozó automatizmusra, ami 0-24-ben tereli a forgalmat a weboldalra.

A chatbot készítés szexi!

Ennek a chatbot a tökéletes eszköze, és hiszünk benne, hogy a messenger marketing 2020-ban az egyik legnagyobb versenyelőnyt nyújta a cégednek az online térben. Lehet, hogy öt év múlva jön egy másik hatalmas innováció, ami magasabbra teszi a lécet. Korábban az e-mail hírleveleké volt a pálya, aztán megjelentek a PPC hirdetések, felerősödött a keresőoptimalizálás jelentősége, és folytathatnánk.

Itt megnézheted, hogy mik a legnépszerűbb Messenger marketing kampányok: https://chatbee.hu/messenger-marketing/

2020-ban egyértelműen a chatbotoké a főszerep. Ha jó kezekben van a megépítése, egy kiszámítható, kiforrt, vevőterelő szisztémaként működik, ami többek között segíti az ügyfélszolgálatot, az adminisztratív folyamatokat, és a termékajánlást is.

Mire vársz még? Itt az idő csatlakozni az élvonalhoz! Keress minket, és megtervezzük a céged vevőterelő chatbotját!

Ezeket a chatbotos cikkeket lehet érdemes még elolvasnod...

Uncategorized

A Messenger Chatbot az eszköz, nem a cél

A Messenger chatbot készítéséhez és az ahhoz tartozó szuper eredményekért egy webshopnak rendelkeznie kell a megfelelő alapokkal. Akkor érdemes chatbotban gondolkodni, ha már van egy

Uncategorized

5+1 nyomós érv a chatbot készítés mellett

Kis túlzással, egy Révai lexikont is megtöltenénk az érvekkel, amik miatt érdemes egy webáruháznak chatbotot ützemeltetni. Ebben a posztban összeszedtük ezek közül az 5 legfontosabbat.

Uncategorized

Megszűnhetnek munkahelyek a chatbotok miatt?

A technofóbia, vagyis a modern technikától való félelem főleg a robotizáció kapcsán szokott felmerülni. A chatbotok esetében fontosnak tartjuk beszélni egy kicsit az esetleges ellenérzésekről.

Uncategorized

Anno e-mail hírlevél, 2020-ban chatbotok

A tartalommarketing, a hirdetéskezelés, a sales funnel, és igen, a chatbot is “csak” egy eszköz. Bár a formátum zsenialitását nem akarjuk és nem is tudnánk

Uncategorized

Mennyire idegesítő egy chatbottal beszélgetni?

A messenger chatbottal folytatott beszélgetés, még ha tökéletesre hangolt, akkor is automatizált, és igen, egy robottal kell beszélgetnie a vevőnek. A helyzet az, hogy a