A Messenger chatbot készítéséhez és az ahhoz tartozó szuper eredményekért egy webshopnak rendelkeznie kell a megfelelő alapokkal.
Akkor érdemes chatbotban gondolkodni, ha már van egy kiforrott értékesítési stratégia: voltak korábban eladásaink, tudjuk, kik a vevőink, és határozott cél felé halad az áruház. Ha ez az alap megvan, akkor érdemes nyitni a chatbotok felé.
Mindig az adott webshop stratégiájától és céljától függően építjük fel a chatbotot. Ha feliratkozókra van szükség, ez kerül fő fókuszba, ha a kosárelhagyás okoz nehézséget, utánanyúlunk a vevőknek. Ha rendszerezésre van szükség, táblázatba gyűjtjük a feliratkozók adatait.
Mindig a stratégiához igazítjuk a chatbotot, hiszen a chatbot nem a cél (meghatározója), a chatbot az eszköz. A chatbot nem találja ki egy vállalat céljait, de a célok legfőbb támogató eszköze!
Köszi, hogy végigolvastál, és +1 köszi, ha megosztod!